OKULUMUZDA YAŞAM BECERİLERİ PROJESİ UYGULANDI

OKULUMUZDA YAŞAM BECERİLERİ PROJESİ UYGULANDI

16.05.2025 81

Bakanlığımızca öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında; topluma uyumlu, toplumsal yaşama etkin olarak katılan, problem çözme yeteneği gelişen ve bu şekilde günlük yaşamda karşılaştığı problemlerin üstesinden gelebilen, geleceğin yaşam koşullarına hazır bireylerin yetiştirilmesi hedeflenen "YAŞAM BECERİLERİ PROJESİ" okulumuzda yıl boyu uygulanmış olup yapılan etkinlikler raporlaştırılmıştır.

Emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.


HATİPLİ ORTAOKULU

YAŞAM BECERİLERİ PROJESİ FAALİYET YÜRÜTME PLANI

 

AY

YÜRÜTÜLECEK FAALİYET

DANIŞMAN ÖĞRETMEN

KASIM

KİŞİSEL BAKIM VE HİJYEN

*KİŞİSEL BAKIM VE SPOR

MESUT ERDOĞAN

KİŞİSEL BAKIM VE HİJYEN

*EĞLENCELİ HİJYEN OYUNLARI

ARALIK

İLETİŞİM VE SOSYAL BECERİLER

* DİNLEME VE DÜŞÜNME ALIŞTIRMALARI

SEVİNÇ GÖKBUDAK

İLETİŞİM VE SOSYAL BECERİLER

*TOPLULUK ÖNÜNDE KONUŞMA BECERİSİ

OCAK

AİLE HAYATIM

*OKUL EŞYALARINI DÜZENLEME

EMİNE NİHAL ÖZTOP

SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM VE ÇEVRE BİLİNCİ

*SIFIR ATIK PROJESİ

ŞUBAT

AİLE HAYATIM

*FİNANSAL SORUMLULUK VE HARCAMA PLANI YAPMA

TUĞBA ERAT ÖZCAN

YARATICILIK VE GİRİŞİMCİLİK

*BÜTÇE PLANLAMA

MART

İLETİŞİM VE SOSYAL BECERİLER

*ÇATIŞMA ÇÖZME BECERİLERİ

SAADET ATMACA ÖZKAN

SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM VE ÇEVRE BİLİNCİ

*GIDA İSRAFININ ÖNLENMESİ

NİSAN

AİLE HAYATIM

*TEMİZLİK VE HİJYEN KURALLARINI ÖĞRENME

KÜBRA YİĞİT

KİŞİSEL BAKIM VE HİJYEN

*EL HİJYENİNİN DOĞRU UYGULAMA BECERİSİ KAZANMA

MAYIS

SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM VE ÇEVRE BİLİNCİ

*SU TASARRUFU ALIŞKANLIĞI GELİŞTİRME

KADİR UYGUN

YARATICILIK VE GİRİŞİMCİLİK

*TAKIM ÇALIŞMASI VE İŞBİRLİĞİ

MAYIS

YIL SONU DEĞERLENDİRME RAPORU HAZIRLANMASI

KOMİSYON

ETKİNLİK FOTOĞRAFLARIMIZ:

16-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-202516-05-2025